Training Hospitality op de winkelvloer

Klantbenadering & Hospitality | Verkopen |
Training Hospitality op de winkelvloer

Winkelervaring is steeds belangrijker. De consument kan overal producten kopen, online is de grote concurrent van offline… In deze training leer je jezelf maximaal te presenteren als gastheer of gastvrouw van een winkel om consumenten te binden.

Doelen

Je leert volledig in je eigen kracht te gaan staan en vanuit gastvrijheid een waardecreatie voor de klant te creëren. De training werkt inspirerend en motiverend en maakt gebruik van eigen kracht. Dat heeft invloed op het gehele team. Het gevolg is dat de klant zich meer welkom zal voelen, langer blijft, meer gaat besteden en positieve aanbeveling over een winkel zal geven.

Onderwerpen

Tijdens de training behandelen we verschillende onderwerpen:

  • Wat is hospitality?;
  • Waarom is het zo belangrijk?;
  • Waardecreatie;
  • Commercieel denken en vooral voelen;
  • Optimale winkelpresentatie;
  • Wie ben jij en wie heb je tegenover je?;
  • De noodzaak van ‘geven’;
  • Optimale communicatie met de bezoeker.

Specificaties en aanmelden

Naar de website van OVD Opleidingen

"Ik krijg volop positieve reacties van klanten"